dilluns, de gener 01, 2007

Carta als Reis Mags d'Orient (que sé que em llegeixen)

La petitacriatura m'acaba de demanar que escrigui -com l'any passat- la llista de coses entre les que han de triar els Reis Mags d'Orient, i m'ha semblat divertit i agosarat compartir-la amb vosaltres, és a dir amb els quatre que em llegiu. Si voleu regalar-me quelcom de la llista, no us talleu.

Dues entrades pel concert de març de la McKeenit a Barcelona. En realitat en vaig comprar dues l'altre dia; ho poso a la llista només per tocar els pebrotets.
Una mà dreta nova per no fer mala lletra. La que tinc -la mà- està cascada.
Uns llençols de felpa nous; dels que fan que no xisclis de fred quan et fots al llit a l'hivern.
Un fantàstic paquet d'agulles d'estendre la roba
Un curs de fotografia reflex en DVD. A veure si aprenc a fer alguna cosa amb la càmera nova que valgui la pena
Un amfiprió ocellaris (AKA Nemo) per batejar-lo com a Peta, un altre per dir-li Keta i un germanet petit a qui "anemonar" Tripi. [advertència: acudit és només apte per a aquaròfil@s]
Una tela petita per pintar més quadres. De fet el tercer. Si l'acabo serà el segon que acabi. Vaja, que només he pintat un quadre.
Una mà dreta que sàpiga pintar quadres. Acabar-los, vaja.
Unes cames noves que no em piquin quan em dutxo.
Un val per tres ampliacions de foto 60 x 60, per si amb el curs en DVD faig alguna cosa que valgui la pena ampliar
Un coixí rodó pel llit. Sí, rodó. No té res de pervers, és per cobrir l'espai entre el matalàs i la paret
Una safata d'esmorzar que la petitacriatura i jo puguem inaugurar com a nostra
Un telèfon dels que et pots emportar arreu de la casa, però que no és un mòbil. Els Reis Mags segur que saben de quin telèfon parlo
Diners per pagar els senyors que vindran a arreglar la persiana la setmana vinent i pels paletes que arreglaran les plaques de l'estudi
20kg menys de greix a cul i cames
Un teclat nou que no valgui més de 5 euros (el que tinc fa pena)
Deixar de fumar, amb M.
Una pastilla de sabó que faci bona olor
xxxxxxxxxxxxxxxxxx <--- contingut només a la carta en paper. Em nego a transcriure-ho
Un collaret per cada gat de la casa (els Reis també existeixen per ells, no?)
Un val de 8000 eurus en despeses de veterinari (per si el 2007 és tan desastrós com a aquest. I hem quedat que els Reis també venen per ells, no?)
Un pijama, per incloure quelcom que hem faci semblar una dona pràctica
Un xandall pá los domingos (que el que tinc fa pena, com el teclat)
Un HUB USB. Demanar coses d'informàtics i que només s'escriuen amb inicials és deformació professional, suposo
Un taladro (potro del de fer forats, per no taladrar el meu pare més quan li demano el seu)
Una capsa d'eines, però buida. En realitat amb uns túpers dels vint duros m'apanyo. El que necessito és voluntat també per ordenar les eines.
Un peluix pel cotxe; no cal que digui "papá no corras", però que em recordi que hi ha gent que m'estima i que m'espera.

I finalment: amics brillats aprop, enemics mediocres lluny, xocolata forta, sexe intens i cafè express. O xocolata intensa, sexe express i cafè fort, tant se val. Tot serà benvingut. Els Reis escolliran d'aquesta llista el que vulguin portar, que les butxaques son gairebé buides.

Ahh! me n'oblidava: feliç 2007

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvolguda RaxauN,
en una nit qualsevol, mentre inaugurava l'any amb café exprés, xocolata forta i sexe descafeïnat (ups!), he entropessat amb la teua petita criatura que m'ha dut (com no podia ser d'una altra manera) a allò que mai diràs.
Sàpigues, benvolguda RaxauN, que m'ha semblat un passeig dolcíssim, que he disfrutat d'allò més amb les meravalles de la teua Nikon, que tinc enveja de la prosa exultant amb què expliques les coses i que m'he permés el luxe de rebatejar-te al meu blog amb un apel•latiu molt fusterià: criatura dolcíssima.

Doncs això. I Bon 2007.
http://deliamoros.spaces.live.com

Aurora ha dit...

Gràcies anònima. És una veritable llàstima que el teu blog tingui accés restringit :-( M'agradaria llegir-te.
Petons.

Anònim ha dit...

Perdona guapa però em nego rotundament a que les Reines Magues et portin un xandall pa' los domingos. Cutre també, només et falta el pa sota un braç i el diari a l'altre! A més, si tu no en tens de xandall! Ja veurem què et porten des d'Orient...

Avís per a l'audiència: les xxxxxx no són pornos. Més gran me l'he endut jo, la desilusió. Aquest bloc és una enganyifa.

Aurora ha dit...

Per la petitacriatura:
Potser a tu no et van dir la veritat sobre els Mags que venen de l’Orient, però vés amb compte, que tot ho senten, tot ho oloren i tot ho llegeixen. Compte que no vinguin al bloc a veure què vull que em portin i –veient que em dius que això és una enganyifa- decideixin venjar-se de tu omplin-te la casa de carbó.

En realitat no vull cap xandall “dumingueru”: tampoc vull deixar de fumar (amb M, insisteixo) i bé que ho he inclòs a la carta: és qüestió de despistar, no?

Anònim ha dit...

Jo també t'estimo, i també em demano això del sexe intens, que té bona pinta :-p

Anònim ha dit...

Ehhhh, si t'aprimessis 20 kg desapareixeries dl planetaaa!!! qstas prima tia :) Ptons i records x a tu i x a M. Feliç 2007!

Anònim ha dit...

Eii, ja sé que fa dies que van passar els reis, però... el paquet d'agulles, ja el tens?? (es per no repetir-me :DD)

Aurora ha dit...

Gràcies pel paquet d'agulles, guu. De moment estan fent la seva funció força bé. :-D

Abraçades.

Anònim ha dit...

Tens raó, els reis ho veuen tot i a sobre durant tot l'any!
M'encanta el teu blog, em fas molta gràcia i et trobo molt romàntica. Petons.

Anònim ha dit...

Es xulo quan s'actualitzen els blogs.
No sé si captes la indirecta :DDD
:**

Anònim ha dit...

Raxaun, no lo tomes a mal, pero seria mejor si fuera en Español, no entiendo el Catalan.

Gracias

Jarumi

Aurora ha dit...

El español no es mi lengua materna y soy plenamente consciente de qué supone escribir en castellano. No me lo tomo a mal en absoluto, pero hay montones de buenos traductores en la red. Saludos.

Anònim ha dit...

Jarumi, si tu ves un blog en swahili, o en francés o en inglés, y no lo entiendes, se te ocurre dirigirte a quien lo escribe, y encima en castellano, para pedirle que te lo traduzca? No, ¿verdad?

El hecho de no entender un idioma es una limitación tuya y no un problema de quien escribe en su propia lengua.

Yo no soy catalana ni vivo en Catalunya, pero lo leo y lo entiendo. Solo hace falta un poco de ganas... y, hombre, saber algún otro idioma más también ayuda...

Piensa que tú aquí te has expresado en castellano y nadie te ha pedido que lo hagas en catalán, y encima Raxaun ha tenido la deferencia de contestarte en castellano.

Realment em posa malalta aquesta gent que es creu que tot ha de ser en castellá.

Bueno, vaya chapa...
hala, avant amb el teu blog!

Espero que l'Opentrad hagi funcionat bé, jejejejej.

Izti, Donostitik