divendres, de setembre 10, 2010
Això és el que hi ha...
De tant en tant, necessito unes dosis de
garrulisme
en vena !
Ells se'ls foten, ells se'ls roben, els uns als altres. Només cal veure que bé que els tracten. Son eines, instruments. I, o bé caminen, o rebenten.
Quina vergonya !
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada