divendres, de setembre 10, 2010

Això és el que hi ha...

De tant en tant, necessito unes dosis de garrulisme en vena !
Ells se'ls foten, ells se'ls roben, els uns als altres. Només cal veure que bé que els tracten. Son eines, instruments. I, o bé caminen, o rebenten.
Quina vergonya !