dissabte, de juliol 31, 2010

Cap avall hi falta gent!

Els turerus es movilitzen i demanen una reunió amb la ministra de Cultura "a ver si por ahí nos ayudan".
I al mateix article hi diu:
El alcalde de Castellón, Alberto Fabra, ha "ofrecido" la plaza de toros de la ciudad a los aficionados taurinos de Catalunya para que puedan seguir asistiendo a corridas de toros a partir de 2012.

I jo afegiria: "I un cop a Castelló, que s'hi quedin".