dilluns, de maig 03, 2010

L'èxit no és fruit de la casualitat

La primera vegada que vaig veure la Lady Gagá em va semblar una d'aquelles noies plasticoses prefabricades. Però... també fa coses boniques :)





I pensareu que la tal Gagá és una mica excessiva :) I possiblement teniu raó. Però que pensarieu si us digués que ja feia molts anys que es dedicava a cantar sota el seu autèntic nom i havia passat desapercebuda?





L'èxit no és fruit de la casualitat.

2 comentaris:

lola ha dit...

toda la razon, que un sombrenombre tenga que hacer ver que todo el mundo tiene un pasado y sin valorar, oyendo esta balada puedo confirmar que si a mi me dicen que despues triunfarias ,jjee no me lo creeria, fanstatica lady gaga.

hirondelle ha dit...

No en sabia res de la pre-Lady Gaga! em sembla que la prefereixo sense tota aquesta parafernàlia de perruques, sabates i vestits impossibles.
M'agradat molt la versió acústica de Paparazzi! aquesta dona té una veu increíble!