La primera vegada que vaig veure la Lady Gagá em va semblar una d'aquelles noies plasticoses prefabricades. Però... també fa coses boniques :)
I pensareu que la tal Gagá és una mica excessiva :) I possiblement teniu raó. Però que pensarieu si us digués que ja feia molts anys que es dedicava a cantar sota el seu autèntic nom i havia passat desapercebuda?
toda la razon, que un sombrenombre tenga que hacer ver que todo el mundo tiene un pasado y sin valorar, oyendo esta balada puedo confirmar que si a mi me dicen que despues triunfarias ,jjee no me lo creeria, fanstatica lady gaga.
No en sabia res de la pre-Lady Gaga! em sembla que la prefereixo sense tota aquesta parafernàlia de perruques, sabates i vestits impossibles. M'agradat molt la versió acústica de Paparazzi! aquesta dona té una veu increíble!
2 comentaris:
toda la razon, que un sombrenombre tenga que hacer ver que todo el mundo tiene un pasado y sin valorar, oyendo esta balada puedo confirmar que si a mi me dicen que despues triunfarias ,jjee no me lo creeria, fanstatica lady gaga.
No en sabia res de la pre-Lady Gaga! em sembla que la prefereixo sense tota aquesta parafernàlia de perruques, sabates i vestits impossibles.
M'agradat molt la versió acústica de Paparazzi! aquesta dona té una veu increíble!
Publica un comentari a l'entrada