dilluns, de desembre 07, 2009

Uns nous i petits descobriments: Zahara i "Los seis días"








"Los seis días", amb la participació de Santi, de "Love of Lesbian"

1 comentari:

Betlem ha dit...

Ei, la cancó de "Los seis días", genial! Agafa la típica i tòpica cançó d'amor (molts cops, insufrible) i la subverteix totalment. Magnífic!!!

a reBVeure!